HOUSEWIFE

Hejsan!
Blev lite förvånad att min blogg nyss steg med, hmm... 50 läsare? Någon måste ha länkat mig, ska kolla upp vem det är så snart jag avslutat detta inlägg.
Anyways, idag är det torsdag, och jag är helt död. Skönt att det bara är en dag kvar i skolan innan helgen. Och imorgon ska jag spendera tid med Eddie, det har jag inte gjort på hela veckan, så det blir så - vare sig han vill eller inte! Men ja, vad har jag för intressant att skriva?
Jo, idag är jag hemmafru. När jag kom hem från skolan tvättade jag (M-HM!!!) och nu ska jag diska och städa!
Känner mig duktig!
Senare ikväll blir det väl att gå ut och gå en runda, eller dra till Carl. Jag får se helt enkelt! :)
Men just nu orkar jag inte skriva mer. Uppdaterar med något intressant lite senare!

Puss sålänge!



Bild bara för att fylla ut lite...

Tog denna bilden för några år sedan, och ja, det är jag.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?