Jag är jag, och det är bra att vara jag!

"Man måste dö några gånger innan man kan leva"

Det var så Håkan Hellström sjöng, och jag tror han hade rätt! För liksom hur mycket man än vrider på den meningen är så det liksom sant. Eller ja, man kan ju också välja att säga: Man måste leva lite innan man kan dö. För det är ju förvisso också sant, men det är inte lika djupt, så det skiter vi i...
Nej men seriöst, jag har nog dött inombords några gånger i mitt liv, men titta på mig nu? Jag har allt man någonsin kan drömma om! Visst, det finns väl småsaker jag skulle vilja ändra på. Men över lag så lever jag verkligen nu, och jag har verkligen viljan att leva också, och det har jag inte haft på väldigt länge. Jag har bara inte insett det förrän typ... nu? Men jag är lycklig, jag är glad, jag är kär och förutom min järnbrist så har jag inte mycket att klaga på!
Jag är glad att jag hållt mig i liv, fastän jag så många gånger tänkt ge upp, för det är nu jag är tacksam för allt som hänt i mitt liv.
Innan var jag så inställd på att jag inte hade någonting att leva för över huvud taget, men ack så fel jag hade där. Jag har ALLT att leva för ju! Jag har ett helt liv framför mig, ett liv fyllt av möjligheter, och vet ni vad? Jag kan gå precis hur jävla långt som helst!

"Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma"

SÅ JÄVLA SANT DET OCKSÅ!
Ingen människa i hela världen kan trycka ner varken dig eller mig, bara vi har viljan att stanna uppe! Och all skit som kastats på mig genom åren har gjort mig till den jag är idag, och det är en person som jag är stolt över att vara. Jag är jag, och det är bra att vara jag!

Nu ska jag göra lite nytta. Peace out!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?