Jag tycker om att vara kär...

TJA!

Tillbringat hela helgen med min fina pojkvän. Bara tagit det lugnt med mys & lite alkohol. Just nu är jag hemma och andas lite bara, men ikväll blir det bio - Svensson Svensson! TAGGA! Haha, den perfekta söndags-sysslan!
Sen blir det att säga adjö till lilla Eddie, och ladda inför ännu en vecka i skolan. Som jag för övrigt måste börja sköta bättre, känner att jag börjar tappa fokus, och det är absolut inte okej. Men det löser sig säkert! :)

Utöver det så har jag väl inte så mycket att tillägga, men vi kan ju höras lite senare!
Ha det gött sålänge!

TJÖSS



Btw, V. 43 kommer jag och Eddie att spendera en weekend i Göteborg. Bara han och jag, det är mysigt!
Jag tycker om att vara kär...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?