SJÄLVFÖRTROENDE

Hej igen några minuter senare!
Idag tänkte jag tipsa er om hur ni får en bättre självkänsla.
Är ni som jag tjejer som är väldigt osäkra på er själva? Isåfall tycker jag att ni ska läsa och ta till er!

Egentligen, så tycker jag att alla borde se att ni är fina som ni är, ni kan allt bara ni vill, och ni är helt jävla AWESOME hela högen! MEN, det är inte alltid så lätt att inse det, så ibland behöver man en hjälp på traven.

Alla har ju dåliga dagar, eller hur? Men när man väl har en dålig dag och håret blir fult, fast man fixat det i timmar, sminket lägger sig inte så fint som det brukar osv, ja, då tänker man oftast (iallafall jag) "Jahopp, here I am, and I'm ugly as fuck!" Och man tänker inte längre "Jag har en dålig dag".. Utan då är man bara ful. Men så finns det ju faktiskt saker som hjälper! Så här är mitt tips till er:

Alla har vi ju så kallade "egobilder", och alla har vi säkert en hel del egobilder där vi tycker att vi är snygga som fan, det ska vi inte krypa under stolen med. Så jag har faktiskt gjort så att jag har skrivit ut bilder på mig själv, bilder som jag tycker att jag är snygg på, och sedan satt upp lite överallt i mitt rum. Typ på spegeln, dörren, ovanför sängen osv... Och när jag väl har en dålig dag, när jag känner mig skitul, fet, ful och vill slita av mig håret, då tittar jag på bilderna, och istället för att tänka "Åh, vad snygg jag var DÅ" Så tänker jag istället "Jaha, idag är det en dålig dag, shit the same - LET'S HAVE A PARTY" Och så hoppas man att sminket lägger sig finare i ansiktet nästa dag :) Det funkar fint för mig, så ni borde faktiskt testa det ni också!


Här är en bild på mig där jag faktiskt kan erkänna att jag tycker att är snygg! Sen kan ni ju tycka vad ni vill om den saken, men så är det! Nu ska jag umgås lite med mina "vänner"

HEJ OCH HÅ!

Postat av: Anonym

Älskar läppstiftet du har :D och du är riktigt snygg;)

2011-10-12 18:06:26
Postat av: isabella svensson

Tack så jättemycket, du är säkert också superfin! :) kram

2011-10-12 19:22:44
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?