Thomas Di Leva <3

Hej på er! :D
Sitter just nu och kollar på någon repris av "Så mycket bättre" Och jag måste bara säga att Thomas Di Leva är en helt sjukt häftig människa! Sen gör han faktiskt jävligt bra musik, men det är inte många som vågar erkänna det, tyvärr.
Anyways, det är trevligt! :) Idag har jag varit i skolan, sen har jag bara legat här i soffan sen jag kom hem (för någon timme sedan, så ni inte tror att jag är tjock osv..), ikväll funderar jag på att stortstäda i lägenheten tillsammans med far min, eller hoppas på att Eddie kommer hem ikväll, saknar faktiskt min bebis!
Men ja, det var väl typ det. Nu kanske jag skulle fundera på att gå ut och gå en runda i det fina vädret?! Varför inte liksom? :) lika bra det, låren bara sväller ju, haha, fyfan vad tragisk jag är...
Men ja, nu orkar jag inte skriva mer. Tänkte bara uppdatera lite för att visa att jag inte glömt bort er helt ;)
Vi hörs lite senare, så ha det bra tills dess!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?