Ville bara säga hej!

Hej!
Är hemma idag. Mådde inte bra någonstans imorse, och det blir inte direkt bättre... men vi får väl se hur jag mår senare idag. Iallafall, fördriver tiden med att kolla igenom massa gamla bilder på mig själv, haha, alltid lika kul att se hur man såg ut innan ;)
Men sen kom det en bild på mig när jag hade lugg, och jag måste faktiskt erkänna att jag saknar den lite... Det var så skönt med lugg, man bara plattade ner den på morgonen, och sen höll den sig så hela dagen. Nu räcker det ju att man går utanför dörren för att luggen ska böja sig och se ut som en boomerang -.-
Men ja, orkar inte klaga. Ska äta lite flingor, och sen kolla på någon film. Vi hörs sen!




Inte snyggaste bilden kanske. Men ni fattar principen! ;)


Dock så kommer jag nog inte skaffa lugg igen, det var så jobbigt när den skulle växa ut och man såg ut som ett sär. Men man kan ju alltid drömma lite :)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?