Åker mot helvetet på jorden - Västerås.

Hej, hej!
Är sjukt irriterad och allmänt depp för att jag tvingas åka till Västerås om någon timme. Lär inte bli någon uppdatering alls i helgen, eftersom min släkt bor så långt ifrån civilisationen man kan komma och inte äger någon dator. HUR SURT?!
Anyways... tänkte väl mest säga "hejdå" och önska er alla en trevlig helg!
Sup riktigt hårt nu, och lite åt mig också. Nu ska jag packa och sedan sätta mig i en bil i 6 timmar och hata mitt liv.
Fyfan vad pappa ska få köpa kläder åt mig för detta -.-
Men ja, jag offrar mig iallafall, och lämnar mitt liv hemma över helgen. 100-års kalas är man ju inte på varje dag.
Sen väntar praktik när jag kommer hem, rätt okej ändå.
Men ja, som sagt - ha det superbra! Så hörs vi när jag kommit hem.

KÄRLEK & RESPEKT



Eddie Carlqvist <3

Kommer sakna mig älskling och hans varma, sköna säng... det tar verkligen emot att åka iväg, om så bara över en helg.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?