Fiffilina <3

Tjena fan!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men hade fullt upp med att vara bakfull och umgås med Eddie :)
Anyways, hade en grym helg, verkligen! Och jag lyckades supa bort det mesta av min förkylning, så det är ju toppen - har ingenting att klaga på! ;)
Just nu sitter jag hemma hos pappa med min älskade lilla Fiffi, som ska sova här inatt, eftersom hon ska vara min spamanikyrs-modell imorgon, nice! Men utöver det så är vi bara allmänt feta, äter chips och kollar på film, så det är soft.
Men ja, jag orkar verkligen inte skriva något just nu, är helt borta xD
Men jag lovar att uppdatera imorgon, och skriva något vettigt!
Ha det bra sålänge, och sov gott!

Natti, natti..



Fina flickor!
(bara för att jag äntligen fått min cam att funka hemma hos pappa!)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?