Idag är en bra dag, idag är det bra!

Hallå alla glada! :D
Idag är jag på tusen gånger bättre humör än vad jag var igår, for sure!
Kan bero på att solen skiner, och det är fredag... eller vad tror ni? :) Kom precis hem efter att ha sprungit mig svettig på idrotten (fan, orientering är rätt kul bara man har rätt inställning) och sen cyklat hem i det härliga, men aningen kalla vädret :)
Nu sitter jag mest och fördiver tiden. Mamma kommer och hämtar mig snart, så det blir att åka hem till henne och duscha/fixa mig, och senare ikväll blir det mat och mys med älsklingen, perfekt!
Mammas kompis Per kommer hem till oss runt 6 också, så ska träffa honom lite innan jag åker iväg, fett längesen!
Men ja, det var väl typ det! Nu ska jag fortsätta vara glad osv!
Vi hörs lite senare när jag är klar, och vet ni? DÅ BLIR DET CAMBILDER ;) haha, älskar mig själv! Eller? Aja, haha, ha det jättebra sålänge så hörs vi lite senare!

Lot's of love


Får bli en bild på min älskade mamma idag, bara för att hon är världens bästa! <3
(Den tjocka katten i bakgrunden är också rätt soft...)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?