Ideal söndagen!

Hej igen, jao!
Jahopp, då har jag kommit hem till pappa igen då. Fyfan, är helt slut i varenda muskel i hela kroppen, fastän jag inte gjort någon annat än att kolla film och käka paj idag, haha xD
Men det är gött, så det ska vara på en söndag!
Nu håller pappa på att göra någon "supernyttig" pizza som jag ser fram emot att få stoppa i munnen. Usch vad äcklig jag känner mig xD Menmen, som sagt: SÖNDAG!
Well, tänkte bara uppdatera lite nu, för bättre än såhär blir det nog inte ikväll. Ska äta och sen gå och lägga mig vid 9 typ. Behöver verkligen min sömn inatt, för imorgon är det skola igen!
Aja, det var väl typ det... hoppas att alla haft en kanonhelg!
Ha det bra, så hörs vi imorgon..

Go'natt!



____________________
Dina läppar mot mina, det är magi!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?