Krya på mig!

Hej på er!
Är hemma idag också, verkade som att det var lika bra eftersom att det kändes som att jag hostade rakblad imorse -.-
Men några alvedon, en skål Special K och lite TV4 Play senare, så känns det faktiskt lite bättre!
Just nu sitter jag och väntar på att Alva ska komma och underhålla mig här hemma. Sen blir det att ta en dusch och fräsha till sig lite, lika bra det. Ser man sjuk ut så känner man sig sjuk, så lika bra att försöka få ordning på utsidan!
Ikväll vet jag inte vad som händer, men blir nog mys med pojkvännen. Orkar nog inte "balla ur" ikväll, för jag är ju faktiskt inte frisk, och jag måste ladda tills imorgon också. Jag tänker inte missa Balders. Är inte supertaggad, men efter förra gången så kom jag på hur otroligt mycket jag saknat att dansa loss, så jag måste,måste,MÅSTE dansa i helgen, haha! Men ja, det var väl allt jag hade för tillfället!
V hörs senare, krya på mig!




Gammal bild, bara för att visa hur kort hår jag hade för två år sen! SOFT

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?