RUBRIKFÄLTS UTFYLLNAD!

Tjenamors!
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men hade fullt upp med att somna på soffan!
När jag gjort det i några timmar så åkte jag ner på stan och köpte min Cover All Mix <3, ÄNTLIGEN! Åh, så jävla gött. Sen åkte jag hem till Carl och var med honom, Jesper och Macke en stund. Sen blev det att åka till Maxi och handla med pappa. När jag kom hem så var jag stendöd och slocknade i sängen, så ja, ni fattar - BUSY, BUSY!
Men ja, nu är jag tillbaka! :D
Kom hem för någon timme sen, efter att ha haft praktiska lektioner med spamanikyr och lackning hela dagen, så jävla nice! Så för tillfället är mina naglar glitter-metallic färgade, haha! Cool osv. Hade gärna slängt upp en bild, men min kamera är död som en död död, och jag orkar inte ladda den... eller ja, jag orkar inte leta efter laddaren iallafall. Vi får väl se om det dyker upp någon onödig bild sen! :)
Men ja, ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske drar hem till Sandra en runda om jag blir uttråkad. Annars blir det bara att städa, gosa i soffan och sedan kolla på American Pie vid 9. SOFT? Som fan!
Anyways, har inget mer att skriva just nu. Ska fortsätta dricka min Alpro Soya dryck med chokladsmak, och bara vara vid liv. Ha det bra osvosv, så hörs vi sen!

PUSS&KRAM&SLICK

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?