Sänk dina murar, jag ger dig ro...

Min Syster...
Min största skatt, mitt liv, min luft. Om du bara visste, hur otroligt högt jag skulle hoppa för din skull. Du är jord, du är vind, du är vatten, du är allt. Jag skulle inte lämna dig för något i världen. Jag vet att jag inte finns så mycket som jag kanske borde. Men jag vet inte hur jag ska ta mig till, vad ska jag göra? Vad ska jag säga?
Jag vill göra allt, men jag vet inte hur. Hur?
Jag kämpar för dig, fastän du inte vet om det. Men jag vill att du ska veta, att jag gör allt för dig, bara du ber mig.
När vägen blir bucklig, ska jag hjälpa dig över alla hinder. Och när du inte orkar kämpa, ska jag kämpa åt dig. Jag vill ge dig allt, för det är du värd.
Jag vet att jag inte visat att jag finns där för dig, och inte ställt upp så mycket som jag borde ha gjort, men hur skulle jag ha kunnat göra det? du har liksom stängt mig ute.
Så jag ber dig nu, släpp in mig. Låt mig andas för dig, låt mig hoppas för dig, låt mig finnas för dig. Det är det minsta jag kan göra. Du har alltid stått bakom mig, hjälpt mig så mycket du kunnat, även om du knappt orkat stå på dina egna ben. Och jag är evigt tacksam för det. Du är min idol, min stora förebild, och du är så stark - så jävla stark! Ingen jag känner har någonsin kunnat mäta sig med den styrkan du har, och jag vill att du ska se det själv också, hur otroligt stark du är! Men även om styrka är kraft, så betyder det inte att man klarar allt själv. Och det är därför jag finns här, när nätter blir till dagar och när vinter blir vår. Alltid. Hela tiden. Jag lämnar dig aldrig, du är min syster, och jag älskar dig! Glöm aldrig det!

`v´


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?