Sjuk

Hej!
Idag mår jag inte alls bra. Har hosta, är allmänt jävla slut i hela kroppen och näsan rinner som niagarafallet. Så stannade hemma, eller ja. Eftersom Eddie fick ryggskott imorse, och inte kunde röra på sig - så stannade han också hemma. Så vi har tagit hand om varandra hela dagen. Nu kom jag precis hem till mamma, eftersom jag kände att jag ville umgås med henne lite innan jag ännu en gång åker tillbaka till äckliga Växjö. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon, men jag hoppas verkligen det, är så rädd för att hamna efter. Men som det ser ut nu så orkar jag nog fan inte. Men vi hoppas bara på det bästa. Nu ska jag bre mig en macka och dricka en kopp te iallafall, det är det enda jag orkar just nu.
Men ja, hoppas ni andra känner er friska och pigga idag iallafall!
Ha det gött nu, så får vi se om jag orkar uppdatera senare. Om jag inte gör det, så förstår ni nog varför.




Fint...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?