Tjockt alltså.

Godmiddag! :)
Blev en lugn kväll hos Eddie igår, med mys i soffan och tända ljus. Underbart!
Känns faktiskt skönt att jag har haft en riktigt lugn helg, behövde det verkligen. Det hjälpte kanske inte så mycket åt min järnbrist dock, känner mig fett trött ändå. Måste börja äta broccoli, och spenat, typ.
Men anyways. Nu är jag hemma hos mamma. Väntar på att hon och min kära syster ska komma hem med gott fika. Tjockt! Senare ikväll blir det att åka tillbaka till Växjö, och så ska jag nog ut och gå en runda ikväll tror jag. Kan ju inte äta fika och sen sitta still, det går ju inte! Haha!
Aja, det var väl allt jag hade att dela med mig av för tillfället. Men jag kommer tillbaka lite senare!
Ha det gött sålänge!






Åh, jösses... hur orkar jag? -.-


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?