En riktig kanonkväll igår måste jag säga!

Hej på er! :D

Mycket lyckad kväll igår måste jag säga! Började med 3 rätters, tätt följt av en perfekt mängd alkohol och efter det badtunna. Lite senare på kvällen blev det en sväng till Magic Day för att bugga loss på dansgolvet. Kvällen avslutades med underbart fyllekäk och massa pussar! 5 av 5 toasters, absolut!

Kom hem för någon timme sedan. Och ikväll blir det bara mys med familjen. Fint de!
Imorgon drar jag nog till pappa, och stannar där till onsdag. Mycket mer än så har jag inte att dela med mig av just nu. Men jag hoppas att alla mina söta läsare har haft en kanonhelg!

Vi hörs senare allesammans!

PUSS! ♥



Den enda bilden jag tog igår. Men den får duga!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?