Funfacts typ... fast nae...

Tjena fan!

Hemma hos mamma nu igen... Har precis käkat lite, så är som en ballong, spricker nog snart.
Anyways, har inte gjort något vettigt alls idag typ. Sov till halv 1, käkade frukost, kollade på MTV lite för länge och sedan tog jag tag i disken hemma hos pappa. När jag kom hem till mamma igen fastnade jag i soffan en stund och ja, nu är jag här. Bra att veta liksom. Funfacts typ...

Aja, ska bara ta det lugnt hela kvällen. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men lär väl antagligen bara dra röven efter mig här hemma hela dagen, kul liv. Men på kvällen blir det iallafall TGT med Fiffi, så det är väl ganska gött ändå, skulle jag tro.

Well, det var allt jag hade för tillfället. Vi hörs senare!

Ha det gott!

Några veckor gammal bild.
Lägger mest upp den så att ni inte glömmer hur otroligt häftig jag är.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?