Lycka, lycka, lycka!

Ni vet den där känslan...
Den där känslan som kan få det att krypa i hela kroppen,
den där känslan som kan få dig att le utan att du egentligen har någon anledning
. Den där känslan som gör att du känner dig som världens starkaste.
Den där känslan som gör att du glömmer bort alla problem, på bara någon sekund. Den där känslan som man strävar varje dag efter att känna. Den där känslan som får dig att känna dig självsäker, och som får dig att lyfta ditt huvud mot himlen. Den där känslan som är bättre än någon annan. Den där känslan som smittar av sig på andra.
En känsla som inte går att dölja, den är för stark. Den lyser igenom, och det känns i hela kroppen.

Den där känslan, som kallas lycka... ♥



______________________________________________________________________

Alltså.. JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA. Det finns inget som kan trycka ner mig nu. Faktiskt, så har jag nog aldrig mått såhär bra. Eller jo, det har jag väl, men fan, det är så jävla skönt bara! Och även fast vädret är pest och pina så skiner jag som en sol. Det är skönt, och jag älskar att jag kan säga "Jag mår bra" och verkligen mena det. Jag är lycklig, rakt igenom. Så jävla lycklig, och det finns fan inget som kan stoppa mig nu!




Se till att unna dig något som du mår bra och blir glad utav, det är inte bara du som tjänar på det! Folk i din omgivning kommer också bli glada, bara du är det, för sånt smittar av sig!

NI ÄR UNDERBARA


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?