Och så var det Valborg igen...

Hej och så...

Det har gått 4 dagar sedan den senaste uppdateringen. Men till mitt försvar kan jag säga att jag har haft massor med bättre saker för mig än att blogga. Men här är jag nu! En stund iallafall... För idag är det valborg, valborg betyder fest, och fest betyder att jag kommer fixa mig i minst 3 timmar innan. GÖTT!

Ska vara hemma hos Emelie vid 6. Blir grill och mys med fina vänner. Sen får vi se vart vi hamnar när mörkret faller. Det blir nog kanon iallafall!

Får för övrigt tacka Sverige för att vi får ha fint väder idag. Det tillhör ju inte det vanliga att det är fint väder när det handlar om Valborg, Midsommar etc... Men idag, just idag, så finns det inget att klaga på!

Jag mår bra, jag är taggad och jag älskar livet!

Ha en kanonkväll allihopa, och tänk inte på någon jävla måtta, drick tills ni spyr!

PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?