Ögonen faller ur skallen

Godkväll!

Hamnade i Växjö ikväll efter mycket om och men. Så det är därför det varit lite snålt med uppdatering, ni vet pappas dator är så otroligt seg, så jag orkar aldrig uppdatera härifrån, haha! Därför kan jag inte garantera något överflöd av uppdateringar (eller några alls) förrän onsdag kväll när jag är hemma hos min kära mor igen. Bara så att ni vet! Så nu är ni förberedda på det iallafall!

Anyways, varit en meningslös dag som sagt. Inte gjort någonting, och sedan vilat efteråt. Och nu håller mina ögon på att falla ur skallen, satan så trött jag är. Blir en het dejt med sängen nu. Och imorgon blir det fika med underbara vänner!

Ha det bra så hörs vi!


Godnatt ♥

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?