SÅATTEH, godnatt osv...

God...natt?

Förlåt, glömde helt bort att uppdatera innan... Eller ja, fan, måste sluta hitta på dåliga bortförklaringar hela tiden. Jag orkade helt enkelt inte, so, there you go! NOW, SIT DOWN N' SHUT THE F*CK UP!
Nej men seriöst, är en jävligt lat och oengagerad människa. Och just idag kändes faktiskt soffan bättre än datorn, så ja, sorry guys, men jag sa iallafall som det var, och det är ju bra. Ärlighet är bra.

Anyways, har kollat på Dear John på TV1000 för typ 564:e gången. Blir lika deppig varje gång. Det är därför jag satte mig här istället, filmen var inte slut men jag pallade inte mer, jag orkar ju för fan inte vara deppig när jag mår bra?

Men ja, är lite trött i ögonen, så ska nog krypa ner i sängen snart. Det är ju en dag imorgon också!
Såatteh, ja, det var allt för idag! Vi hörs igen imorgon!

GODNATT ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?