Det var inte igår, såatteh...

Hej!

Förlåt för att jag varit borta så länge. Har helt enkelt inte haft tid att bry mig om datorn så mycket. Har inte suttit vid datorn alls typ, om jag inte kollat på Gossip Girl med Sassa dvs, det har blivit våran nya grej.

Är iallafall i Helsingborg för tillfället, hemma hos Sassa. Kom hit igår och stannar eventuellt tills måndag, good to know...

Men, öh... Hur är läget med er? Med mig är det bra. Förutom att jag glömde mina allergitabletter hemma i Växjö, och Sassas katter gör att näsan rinner och ögonen kliar så mycket att jag vill klösa ut dom, usch. Men annars, nej, då har jag inte mycket att klaga på.

10 dagar kvar tills skolan börjar också, känns både bra och dåligt. Fast mest känns det nog konstigt att sätta sig i bänken igen, efter 6 månaders uppehåll. Men det blir nog bra. Behöver få en vardag igen. En vardag som inte bara består av sömn, kaffe och ciggaretter, ni vet...

Men ja, det var allt för mig. För nu iallafall. Vi hörs!

Take care ♥



Skrutten och jag förra veckan!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?