"Du kan ju ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas"

IT'S FRIDAY, FRIDAY, GOTTA' GET DOWN ON FRIDAY osvosv...

Ja, som sagt, fredag idag. En veckas skola avklarad, sitter och funderar på hur jag ska överleva detta. Har blivit så bekväm det senaste halvåret då jag bara varit hemma, så det känns helt sjukt att gå upp vid halv 6 på morgonen, hade helt glömt vilken jävla pina det är. Men det kommer funka, måste funka osvosvosvosvosvetc.

Sassa är fortfarande här, så det blir en lugn kväll fylld med Gossip Girl, alltid trevligt. Imorgon vet jag inte vad som händer, men blir nog lite rave med Maja, som vanligt, haha! 

Ja, iallafall, hoppas ni haft en bra vecka och att ni får en kanon helg! Langar snygga cambilder åt er, sen ska jag ta min gamla cigarett och cykla till Bahamas.

Hejdå.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?