En bitter, grinig liten kärring på 17 år...

Hej och hå, kameltå!

Sitter inne i soffan hemma hos Sassa och låter det fina vädret stanna precis där det är, utomhus
Har verkligen inte lust med någonting längra. Vill inte ens gå ut i detta fina väder, varför vet jag inte, men så är det.

Jag har blivit tråkig, och en bitter, grinig liten kärring på 17 år. Känns inte så värst stabilt det heller. Behöver ta tag i mitt liv, och bli lite mer "öppen för förslag" så att säga.

Jag frågar Sassa vad vi ska göra idag, hon kommer med ett helt okej svar om att vi ska ta en runda med cyklarna in till Höganäs för att njuta lite av vädret, men nej, det går jag inte med på, för jag är lat och tråkig, och det är för långt, och jag är för fet. Hade kunnat sitta här hela dagen och komma på anledningar till varför jag INTE vill/orkar. Det är nästan så jag blir deprimerad själv av mitt beteende, usch. Meeeeen, det är väl bara en tillfällig svacka, snart är jag tillbaka igen, som den taggade, skrattande, levnadsglada Bella ni alla känner! Hoppas jag iallafall, annars måste jag nog gå i terapi.

Aja, det var allt för mig!

Hej hopp, kamelsnopp!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?