Ett stycke seg Bella langar kvällsinlägg...

Ojsan!

Har ju helt glömt bort att ladda upp bilder på mitt nyblekta svall. Lovar att göra detta imorgon. Det är väl inte så viktigt att se kanske, men jag får iallafall en anledning att ta onödiga bilder på mig själv, och det är ju alltid trevligt.

Fett nöjd med håret iallafall, nästan alla gula skiftningar är borta, så jag har inget att klaga på.

Annars då? Jo, jag är sjukt trött och seg, men har iallafall gjort lite nytta idag, så det är väl ganska okej ändå.

Imorgon tänker jag för övrigt inte sitta hemma och vara forever alone, måste göra något. Är uttråkad, rastlös och det är bara några få dagar kvar tills skolan börjar. Då kan man ju för fan inte sitta hemma och glo! Aja, taggar iallafall inför en förhoppningsvis asfet hemmafest på fredag, det ska bli trevligt!

Nu ska jag inte göra någonting, sen ska jag sova!

Puss och godnatt ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?