Här blir det inga barn gjorda!

Hej på er!

Kom hem från Helsingborg igårkväll. Ganska skönt att vara hemma och andas lite nu innan skolan börjar. Eller ja, andas och andas vet jag inte, Maja har planerat att vi ska vara redlöst fulla resten av veckan, så vi får väl se hur det blir med andningen...

För övrigt så vaknade jag av att jag blev stucken av en geting i axeln imorse, kul sätt att vakna på. Blev förbannad och slog ihjäl fanskapet! Ingen stör mig när jag sover, PUNKT.

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, som vanligt. Blir mest dator, tv och mat. Lat bella.
Funderar på om jag ska ut och knalla en runda dock, fick lite ångest över mina väldigt cellulitklädda lår. Men vi får väl se. Har ju iofs inget bättre för mig, och inget planerat ikväll. Förutom att jag ska bleka håret lite, vill bli av med det gula nu, är så trött på det. Sen har jag en brutal utväxt som inte heller är så värst charmig, såatteh...

Aja, nu kan jag inte skriva mer, då kommer jag bara fastna här. Ska ut och gå. Vi hörs sen!

PEACE OUT


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?