Jag kunde inte önska mig en bättre vän än du!

make a gif

Jag är så himla glad att jag har dig, Maja. Aldrig i hela mitt liv kunde jag tro att det fanns en person, som är precis lika jävla "tappad ur en barnvagn" som jag. Jag har aldrig, under mitt 17 år långa liv, träffat någon som får mig att må så otroligt bra som du gör! Du finns alltid där, om jag så behöver tröst eller bara någon att supa hemma i sängen med. Du är min bästavän, och en person jag skulle kunna göra allt för. Och fastän vi säger det allt för sällan, så hoppas jag att du vet hur otroligt mycket du betyder för mig. Jag kan inte tänka mig en vardag utan dig, det hade varit så tomt och tråkigt.
Jag älskar att vi kan ringa varandra 5 gånger om dagen, utan att egentligen säga någonting alls, bara för att. Jag älskar våra tvåmannafyllor, som alltid består av vin och trötthumor. Jag älskar att vi båda alltid klagar på hur Forever Alone vi är, fast vi vet att vi alltid har varandra. Och jag älskar att du är du, och att du är helt sjuk i huvudet!



Jag älskar dig, så otroligt mycket, ditt äckliga helvete! Lämna mig aldrig ♥

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?