Då stänger jag själen, klämmer ihjäl den.

Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog
*
 
Hej! ja, jag lever. Jag har bara varit iväg ett tag. I Västerås, träffat släkt och fina vänner. Kom hem i fredags, och sen dess har jag bara stressat sönder och försökt hitta något att ha på mig på nyår. Överskattad skit det där, meeeen, det blir säkert trevligt. Jag kommer befinna mig i Karlshamn och dansa runt berusad där med min bästa vän och annat trevligt folk, kalas.
 
Idag har jag varit död. Jag är död ofta nu för tiden, då jag sitter uppe och pratar i Skype hela nätterna,
men det är minsann värt det.
 
Utöver det har jag varit duktig idag, städat och grejer... Nu sitter jag mest och pustar lite. Lyssnar på Kent och funderar på att koka lite kaffe. Senare blir det att åka hem till mamma, ska bli skönt. Saknar henne, saknar min syster och saknar min fina systerdotter, ska nog köra en gruppkram med allesammans ikväll! ♥
 
Ja, ja... Nu ska jag kila här. Men hoppas allt är bra med er, vi hörs senare! 
 
Tusen ton kärlek! 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?