Hej, hallå, tjena, hej, tja, läget, hej, hallå?

Godmorgon Sverige!

Idag mår jag mycket bättre, det känns kalas. Bara lite snuvig, men huvudvärken är borta och halsen börjar kännas mänsklig igen. Så himla skönt!

Aja, har precis vaknat. Känner mig lite som en zombie, då jag satt uppe i skype och joddlade tills typ 5 imorse, haha, det är gött. 
 
Idag blir det att åka hem till farsgubben min, och sen blir det nog 19-års fest ikväll. Ska iallafall dit en stund och kolla läget. Annars har jag inga större planer ska jag säga er. 
Men ja, ska fortsätta lyssna på Laakso och mysa med mig själv en stund, sen ska jag käka frukost och efter det bleka håret. Fan vilket spännande liv jag har!

Hörs sen! 
 
 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?