Ja, men, då kör vi väl då...

Jorå, såatteh, idag bestämde jag mig för att äntligen försöka sluta röka.
Jag tänkte börja med att trappa ner ganska rejält, och la fram 5 cigg, och bestämde att "mer än så många får jag inte röka idag" Nu är klocka 10, och jag har inte rökt mer än 3 cigg idag. Målet är att hålla mig till max 5 om dagen, sedan 4, 3, 2, 1... Ja, ni fattar. Och förhoppningsvis så har jag sagt "hejdå" till skiten för gott om några veckor. 
Det känns bra. Men, jag kommer nog ändå sakna skiten, jag menar, det har ju (tragiskt nog) blivit en del av mig. Men det är slut med det. Sluta röka - börja träna. Bli smal - lukta gott. Att sluta röka kan inte bli annat än en win-win situation. Visst, jag kommer säkert få damp några dagar framöver, men det kommer vara värt det.
 
Ett, två, tre - nu kör vi!
 
Hejdå, min lilla cancerpinne...

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?