Jag suger, jag suger, jag suger, du suger.

 Hey guys!

Ber som vanligt om ursäkt för den kassa uppdateringen. Jag suger. Men, det blir lätt så, när det enda man gör är att ligga hemma och vara sjuk, eller gå i skolan. För att eftersom jag inte gör något annat, ser jag helt enkelt ingen anledning att skriva något här. Ska försöka få mitt liv intressant igen, jag lovar! Fast det är nog mer för min egen skull, tror jag iallafall, vore nästan tragiskt annars, haha! 
 
Anyways, vad gör jag? Ja ni, jag ligger i soffan, hostar, snorar och kollar på Ronja Rövadotter med min fina syster och systerdotter! Lite mysigt sådära. Men är trött på att vara sjuk, så hoppas bara att ett mirakel inträffar inatt, och att jag vaknar upp och känner mig pigg imorgon. Hade verkligen behövt åka och köpa julklappar då nämligen, annars blir det fan inte gjort, och det är ju bara 10 dagar kvar till julafton, såatteheheheh...
 
Well, well, ska inte slösa mer av er tid. Vi hörs senare, eller imorgon!

Puss och pull


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?