- "Yo, dude! What's up?" -"My dick..."

Hej!

Ja, som ni alla vet vid det här laget så har jag hoppat av skolan. Känns faktiskt bra! Så nu är det dags att satsa på mig själv i några månader, innan jag börjar om på nytt! Och eftersom jag inte ska bli rastlös, lat och fet, så ska jag börja lägga mer tid på bloggen, smink, träning och kost! Började faktiskt dagen med att gå en runda idag, så jävla skönt! Solen sken och snön låg vid på marken, lagom kallt var det också - vintern när den är som bäst, som man säger!

Anyways, nu hade jag tänkt städa upp lite i mitt rum, eftersom att det ser ut som fan där inne, lika bra att ta tag i det nu. Sen blir det duschen och eventuellt en myskväll med min pojk! Aja, vi hörs lite senare!

Kyss



Nu har äntligen min syster flyttat hem också,
hennes kille med för den delen, men ändå!
Gud som jag har saknat henne ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?