Har ingenting vettigt att säga, for real this time.

TJA FAN!

Idag har jag vaknat, druckit kaffe, varit ute och joggat och nu ska jag fan ta mig käka BRUNCH! Fan vad jag älskar det ordet, brunch... Det påminner lite om brunk dock, men det är något helt annat mina små barn, fy!
Om ni vill veta vad jag ska äta till brunch så kan jag tala om för er att jag ska bannemig äta TACOS, bara för att jag kan liksom. Jag är så jävla baws, så otroligt jävla baws! Give me some of that Brofist, bitches!

Försöker tvinga Maja att vara med mig idag, men hon bara byter samtalsämne och försöker få mig att nostalgitrippa istället, MEN DET FUNKAR INTE MAJA! Så, FUUUUU! Du kommer vara med mig idag, du vet bara inte om det ännu.

Nu ska jag äta min jävla brunch och sedan dricka kaffe tills jag kräks. BARA FÖR ATT JAG KAN.
Fuck you guys!

PUSS



Såhär cool var jag i sommras, ni vet, like a baws.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?