Hejdå, Kungsmadskolan...

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdatering. Men i lördags var det Balders, full rulle hela dagen med andra ord. Och igår mådde jag precis som jag förtjänade om man säger så, låg i soffan precis hela dagen, så som det ska vara!

Men nu är jag tillbaka! Gick upp vid 12, och nu har jag precis fixat mig lite. Vid halv 4 blir det att åka till skolan och skriva på lite papper, tömma skåpet osv, sedan säger jag "Hejdå, Kungsmadskolan"
Det är dags för mig att hoppa av nu, ta några månader för att hitta mig själv, och sedan satsar jag på Samhällsprogrammet till hösten. Praktiskt var nog inte min grej trots allt.
Jag kommer såklart att fortsätta med smink och styling, men som en hobby. Jag menar jag har lärt mig själv fram tills nu, och jag behöver ingen lärare som förklarar för mig att om man blandar rött och gult så får man färgen orange. Känns totalt meningslöst.
Så ja, jag kommer använda min fantasi och min kreativitet och skapa på egen hand! There you go. Nog om det, nu ska jag lägga mig i soffan och se om det finns någon dålig film på tv.
Vi hörs sen!

PUSS

image description


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?