Jag kommer från fel del av gården!

Hej och hå!

Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Men i lördags var jag i Ryd och umgicks med fina vänner. Och igår spenderade jag kvällen med min fina pojkvän, som även fyllde 22 år igår, gammelmannen ♥

Nu är jag hemma hos mamma igen, och planerar att spendera dagen med att förhoppningsvis sminka min syster på lite skojiga sätt, kan ju bli trevligt! Låter hon mig göra det så kommer det bilder lite senare ikväll! :)

Funderade på en sak också... För att underlätta lite - vad vill ni läsa i veckan? Några speciella önskemål? Videos, känslor, åsikter - You name it, I do it!
Lämna gärna en kommentar så ska vi se vad jag kan göra!

Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs senare idag - jag lovar!

Lot's of love




(Bilder från i lördags...)

Postat av: Anonym

sminktutorials? :D

2012-02-13 15:20:39
Postat av: cc

videoo :D

2012-02-13 19:26:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?