Lat, latare, och så har vi ju mig, latast!

Hej!

Ber om ursäkt att jag inte uppdaterat idag som jag lovade tidigare, eller lovade jag det? Vet fan inte.
Anyways, har inte orkat lyfta min röv ur soffan idag. Det enda jag åstadkommit är väl lite mat och sedan spacklat naglarna snyggt röda. Och de senaste timmarna har jag dreglat åt alla i Burlesque filmen. Det är helt stört hur snygga människor det finns i världen. Själv sitter man hemma medans fläsket fortsätter svälla på varje tänkbar del av kroppen. Det är ju mitt eget fel iofs. Men det hör fan inte hit!

Anyways, nu ska jag hem till min fina pojk, och tvinga honom att boosta mitt självförtroende lite.
Såatteh, ja, vi hörs imorgonbitti när jag kommit hem igen!

Lot's of love to ya' all ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?