Let's get that ass movin' up and down, up and down!

Hej och hå! :D

Nu har jag rensat ut säkert 10 kilo kläder från mitt rum, gud vilken lättnad!
Och inom de närmsta dagarna ska jag även ta mig tid för att byta ut min säng mot en som inte knakar sönder så fort man andas. Ska också bli skönt. Dags att gör mitt rum till MITT igen, och inte använda det som en gigantisk garderob. Duktig tjej jobbar effektivt!

Påbörjar även min GI-diet imorgon. No more kolhydrater for my ass alltså!
Sedan ska fortsätta röra på mig. Nu ska vi bli smala igen! Beach 2012, here I come!
Men ja, nog om städning och vikt. Ska hoppa in i duschen nu, är typ äckligast i världen. Sen åker jag hem till min älskling och spenderar natten där, så det blir ingen mer uppdatering idag. Men ja, vi hörs imorgon!

Slask! 



Den här kroppen kan gärna få komma tillbaka!
Vägde nog ca 40-45 kilo här...


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?