Let's talk to the dead, M-HM

Godmorgon! :D

Sitter just nu och väntar på att Linn ska vakna, hon har sovit här inatt...
Så jag tänkte att jag kunde uppdatera lite nu när jag ändå har tid och så, haha!

Kan ju börja med att berätta för er att jag har shoppat för mycket det senaste dagarna, har inte ett öre kvar. Jo, 6 kronor. Känns ju bra, när man inte har något studiebidrag eller någonting. Det bränner lite i plånboken om man säger så... Men la faktiskt pengarna på saker jag behöver. Typ en ny primer. Så nu när jag införskaffat den kan jag nog kanske (bara kanske) slänga upp någon sminktutorial till er inom snar framtid.

Och vad mer? Jo, mamma har bokat biljetter till Terry Evans Seans i slutet av mars. Ni vet han från De Okända, som pratar med de döda. Och för er som inte vet vad en seans är, så innebär det att det är fullt med folk i en lokal, och sedan ska han typ... prata med folks döda släktingar osv, lite svårt att förklara så att det låter bra, men ni fattar nog vad jag menar. Ska bli kanonkul iallafall!

Men ja, utöver det är det ganska dött just nu, har inte så mycket att säga, så vi hörs lite senare helt enkelt!

Massa kärlek ♥



Terry Evans
- Måste dock erkänna att han ser ut som Hannibal Lecter (fast aningen äldre), och ögonen har liksom försvunnit under huden... Haha, kul.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?