Nu byter vi bo!

Hej!

Har spenderat ett par dagar i Växjö som sagt, därför jag inte uppdaterat, har haft fullt upp med vänner och fika, och idag var jag bara för trött för att starta datorn helt enkelt.
Och om någon undrar varför jag inte uppdaterar från mobilen, så är det för att Blogg-appen vägrar fungera. Så, så är det med det!

Anyways, idag har jag packat ihop säkert 30 kilo kläder hos pappa, flyttat dom hem till mamma, och nu väntar jag på att Eddie ska hämta mig så vi kan fortsätta flytta alla mina kläder hem till honom... Gud vilket jobb! Men jag tror nog allt att det är värt det ;) Och ja, jag ska flytta hem till Eddie. Kommer dock vara hemma hos mamma relativt mycket ändå om dagarna, eftersom Eddie jobbar. Så lär det väl iallafall bli fram till hösten när jag börjar skolan igen. Men ja, så är det!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska dricka ett glas vatten, sedan lägga mig i soffan en stund och be för att min mensvärk från helvetet ska försvinna. Vi får väl se om vi hörs någon imorgon, men det är nog tveksamt eftersom jag kommer hålla på att organisera kläder och städa lägenheten med Eddie. Men ja, om inte annat så härs vi väl på söndag eller något.

Ha en kanonbra helg allesammans!

Massa kramar!



- Bild från.... ett par helger sedan.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?