Vill ha festival, fylla och skitiga kläder!

Fett taggad inför sommaren, men mest av allt är jag sjukt taggad på festival. Fyfan vad jag ska drägga runt i år!

Har alltid undrat vad glädjen är med att vara skitig och lukta som en soptipp, men svaret på den fråga fick jag på Emmabodafestivalen i sommras, det var den äckligaste veckan i mitt liv, men fyfan vad jag var lycklig! Så nu ser jag verkligen fram emot att slippa duschen i en vecka! Men det är ju några månader kvar tyvärr, (skulle ju iofs bara kunna skita i att duscha och vara äcklig hemma, men det är inte samma sak)... Så just nu sitter jag mest och drömmer, men det är ju fint det också.

Anyways, langar en festivallåt, and then - I'm out!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?