Bitter brud slår till igen

Hej!
Har inte orkat uppdatera idag. Var på vårdcentralen imorse, och sen har jag bara legat på soffan typ. Sen lekte jag lite med de lilla smink som finns hos mamma just nu. Usch, har verkligen förlorat min fantasi, behöver någon frivillig som vill bli sminkad på massvis med olika sätt någon dag, hade varit såååå bra för mig att få testa lite nya saker! Hör av er om ni är intresserade osv...
Anyways, är fett trött nu, och orkar verkligen inte skriva mer. Så slänger upp en bildjävel istället.





Ful, fantasilös brud med misslyckade läppar och ojämna ögonbryn, fejnt. Men ni förtjänar att se vad jag sysslar med när jag är sjuk.
Kanske kommer på något mer nödvändigt att visa er imorgon. Nu ska jag kräkas på mig själv. Eller nej, det ska jag inte alls, jag ska ringa Maja eftersom hon uppenbarligen inte har några andra vänner än mig, trevligt.

Aja, ha det fint!


Postat av: linncarlqvist,

är mer än gärna frivillig belluuus ! :)

2012-01-30 20:19:07
Blogg/Hemsida: http://linncarlqvist.blogg.se/
Postat av: Isabella Svensson

Låter kanon Linn, kanske på lördag? Innan vi fixar oss till Balders och så kan jag ju få leka lite med ditt ansikte! ;)

2012-01-30 22:02:53
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?