Den man ligger med får bädda!

Hejsan!

Har precis kommit hem från stan. Tog en fika med Sandra och Sara, mycket trevligt. Men drack lite för mycket kaffe, magen gillade det inte lika mycket som jag tyvärr...

Anyways, snart kommer fina pojken hit. Han sover här inatt, och imorgon taggar jag skola för första gången denna veckan, och då är det ju trevligt att vi börjar dagen med ett 3 timmars engelskaprov, I LOVE YOU KUNGSMADSKOLAN! Eller? Nej, det gör jag inte, jag hatar min skola. Fast jag har ju själv valt den, såå... som man bäddar får man ligga, och den man ligger med får bädda!

Nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs imorgon, eller senare ikväll!

Puss, kram & en klapp på stjärten!




Fina töser det där! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?