Dö förkylning, DÖÖÖÖÖÖÖ

Tjena fan!

Ja, jag åkte som sagt till skolan imorse, skrev det helvetes engelska provet och huvudet värkte som om en pansarvagn körde över det. Med andra ord, förkylningen sa ifrån. Fattar inte vad det är med mig, jag mådde ju bra både igår och imorse? Ett jävla krabb det här. Men iallafall, åkte hem från skolan och var hemma vid 12. Runt halv 2 somnade jag och har sovit tills nu. Känner mig som en vandrande fiskpinne.
Men så är det. Så ja, det blir en lugn (läs väldigt lugn) kväll för min del. Blir antagligen bara hemma, eller, kanske, om jag orkar, så tar jag mig till Eddie och tjockar ner mig i soffan, fint.
Aja, nu ska jag äta lite och försöka piggna till. Ha det fint så hörs vi sen!




Bild från förra helgen.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?