Flåtfia, flåtfia!

Goodmorning bitchez' ♣

Vaknade precis, inte frivilligt dock, hade ett äckelalarm som ringde, hade gärna sovit några timmar till, men det är mycket som ska göras idag så det var lika bra att dra den tjocke, fete röva ur sänga!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt nu, och sedan hoppa in i duschen, fan vad gott! Är så jävla äcklig, har inte duschat på 4 dagar. Så är det att vara sjuk. Skulle i princip kunna bre en macka med flåttet i mitt hår. Nej fy, vad äcklig jag är. Fast lite sant är det...

Haha, jaja, vi hörs innan jag sticker! Hoppas ni sovit gott!

FRED!



Ska försöka lära mig att ta mer bilder, men tills vidare får ni vila ögonen på en gammal goding!

Postat av: louise

Hej fin blogg du har :).



Vill du göra länkbyte med mig?

2012-01-26 14:41:15
Blogg/Hemsida: http://laakinoiise.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?