Idag är det söndag, muuhhaheehhhuu..

God förmiddag!

Kom precis hem från Eddie (NEWSFLASH!), gårdagen blev mycket trevlig. Det började med att jag och Eddie sprang runt och letade efter någon restaurang i Växjö, men allt var fullt - överallt! Men efter mycket om och men fick jag mina efterlängtade Fyra Små Rätter! Efter det åkte vi hem till Eddies bror och drack lite. Eddie skulle visa sig ofjollig för en gång skull och konsumerade lagom mycket whiskey, kul att se. Grattis pojken min, du har blivit man! Förlåt för att jag började misstänka att du var kvinna ;)

Anyways, kvällen slutade med att Eddie och jag låg i soffan, dunkade Skrillex och snackade heminredning, gott!
Sen slocknade vi ganska hårt, och imorse kom min prins och väckte mig med frukost på sängen, jösses alltså, HUR KAN MAN INTE ÄLSKA HONOM?! ♥ Det gjorde min dag iallafall, så idag är jag på bra humör. Ska vara hemma tills Eddie slutat jobbet vid tre. Sen blir det fyrhjulning och förhoppningsvis lite hångel med ett solarium. Är ju fan blekare nu än vad jag var när jag åkte till Thailand -.- Damn you Sweden!!
Men ja, det var väl typ det! Nu ska jag dricka lite proviva och älska mitt liv.

Puss sålänge!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?