INSPIRATION

Black


SVART:
Jag får orgasm bara av att kolla på detta. Kombinationen är bara så klockren...! *dreglar*
Räknade dock ut att om jag köpte allt detta på bilden så skulle det gått på ca 25.000 kr. Men det är ju alltid bra med inspiration, för det finns ju nästan alltid budget alternativ!
BTW, ursäkta randomvanten som kom med mitt i bilden, den skulle inte vara där.

Brown
BRUNT:
Åhåhååå, sådär snyggt och mysigt på samma gång! Vill ha, vill ha, vill ha...
Och ännu en gång kom en vante som inte ska vara där, med i bilden. Men denna gången smälter den in bättre iallafall.
Jaja, hoppas ni fått lite inspiration, det har iallafall jag! Nu ska jag fortsätta med sånt man gör när man är sjuk, typ, kolla på tv.

CIAO! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?