MAKE UP STORE

Make Up Store är utan tvekan det bästa sminket jag använt hittills. Gillar inte deras foundations sååå jätte mycket, men utöver det har jag ingenting att klaga på, förutom att det svider i plånboken, aoouch! Men det kan det fan vara värt.

MUS-smink jag har hemma för tillfället:


Cover All Mix:
(Pris - 265:-)

Helt klart den bästa consealer jag använt någonsin, täcker till 100% och håller hela dagen!

Rött - tar bort blåa toner, till exempel påsar under ögonen, perfekt om du ser trött ut någon morgon!
Grönt - tar bort röda toner, perfekt att dölja finnarna med!
Hudfärgad - används för att blanda ut de röda & gröna tonerna, men jag brukar även lägga lite under ögonbrynen för en piggare look!


Tri Brow Color:
(Pris - 185:-)

En helt underbar skugga till ögonbrynen! Man kan själv blanda hur ljus/mörk man vill ha färgen, och med rätt pensel så lägger det sig perfekt på håren. Till skillnad från ögonbrynspennor så lägger sig inte skuggan direkt på huden, vilket ger dig en mer naturlig look!


Microshadow - färg: choco d'or
(Pris - 140:-)

Kanonfina kompakta skuggor som skimmrar som himlen om natten! Finns i flera olika färger och är superlätt att arbeta med, oavsätt pensel. Skuggan jag har är lite grönare än vad som visas på bilden, supersnygg!


Eyedust - färg: hot
(Pris - 135:-)

Underbara puderskuggor, finns i supermånga fina, glittriga och oglittriga färger. Har tyvärr inte kunnat använda den så mycket än eftersom jag inte orkat skaffa någon ny primer, men det kommer! Hur som helst, supersnygg skugga!


Glitter eyeliner - färg: diamond
(Pris - 155:-)

Detta är nog min stora kärlek. En helt underbar glitter eyeliner med bra pensel, som gör att du får glitter-linjen precis där du vill ha den! Applicera som vanligt vid övre fransraden, eller varför inte leka lite och dra linjen runt hela ögat? Det är bara fantasin som sätter gränser!


Lipstick - färg: trip
(Pris - 170:-)

Ett jättehärligt läppstift, finns i alla färger du kan tänka dig! Jag valde en ganska neutral färg, det är inte alls så rosa som på bilden, faktiskt mer åt det hudfärgade hållet, perfekt om du till exempel vill lägga fokus på ögonen, men ändå känner för att ha något på läpparna!


Max Lashes Black
(Pris - 160:-)

En kanonbra mascara för dig som vill ha volym och fylliga fransar! Fransarna blir riktigt svarta, separerade och det bästa av allt - den klumpar inte!


Sport Foundation - färg: leche
(Pris - 335:-)

En foundation med borste. Lätt som luft och ger dig superfint lyster. Den täcker dock knappt ingenting, men den är perfekt för dagarna då du kanske inte vill ha så mycket smink, men ändå vill se lite pigg och fräsch ut!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?