Ögonbryn

Tyckte att det var dags att göra något med mina ögonbryn. De såg ut som en djungel i pannan, och allt spretade åt olika håll. Brukar alltid skjuta upp noppandet, eftersom jag tycker att det gör så satans ont. Men idag var det fan i mig tid att ta tag i skiten. Resultatet blev väl sådär. Men det får duga. Nu ska jag vänta tills dom växt ut, sen ska någon professionell få vaxa snygg fort på dom!


Före, onoppade och ej ifyllda:


Efter, Noppade och ifyllda:




Om någon undrar vad jag fyller i mina ögonbryn med, så kan jag tala om för er att jag använder mig utav Make Up Store's Tri Brow Color, och pensel 210


185 kr / 115 kr



Använde för övrigt inget annat smink på bilderna, och jag redigerade dem så mycket för att man knappt såg ögonbrynen annars, dumma mobilkamera!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?