Sjuk, fet och hemmafru

Hej alla fina och mindre fina

Sitter hemma hos mamma just nu, förkylningen vägrar nämligen lämna mig ifred. Var hemma igår också. Känns lite piss att vara tvungen att vara hemma från skolan när man precis varit utomlands. Hatar att ligga efter, hatar stressen som kommer att äta upp mig från insidan om jag inte håller samma tempo som alla andra. Dö förkylning, DÖÖÖÖ!

Men ja... Nu är jag iallafall hemma, så får väl bara göra det bästa av situationen. Har packat ihop lite tavlor, ljuslyktor och annat trevligt som kommer att flyttas hem till min fina pojke inom den närmsta timmen. Tänkte vara där och fixa lite medans han jobbar och sliter, så mycket jag orkar iallafall. Satan vad vuxen jag känner mig, lyckas jag inte bli makeup-artist så har jag en säker framtid som hemmafru iallafall!
Utöver det så har jag bara en soffa och massa filmer, chips och glass som väntar på mig. Let's get fat!

Anyways, nu ska jag fortsätta dona med mina naglar. Fick ett anfall och drog av mina akrylisar, så nu ser det ut som om en lastbil kört över mina fingar, fint.
Hoppas allt är bra med er. Vi hörs imorgon, för jag har inte tillgång till dator mer ikväll.

Kärlek och så vidare



Här är ännu en gammal bild på mig. Jag gick i åttan och var väldigt fräck.
Här var det inga fejkleenden som gällde inte, här posade vi ordentligt!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?