Long time, no see...

Hej!

Long time no see...

Har haft fullt upp, verkligen. Har varit galen på festival, har målat med Swef, har sätt den nya Spiderman på bio (den var för övrigt grymt bra och alla borde se den!), och sen har jag bara andats lite, för det behövde jag!

Sassa åkte tillbaka till Helsingborg igår, känns konstigt att sova ensam för första gången på över en månad, haha! Hon kommer dock tillbaka på torsdag, och om några timmar kommer Maja hit, så behöver inte vara ensam så länge... Blir att åka in till Växjö ikväll, städa och dona i lägenheten som jag har för mig själv i 2 veckor, gött!

Annars var det väl inget speciellt. Ska föra över bilderna från Säljeryd tänkte jag, så ni får något roligt här. Fan, håller ju på att döda bloggen totalt. Men ska bättra mig, typ, snart, någon gång.

Aja, bilderna kommer upp inom kort!

Hoppas allt är bra med er, vi hörs!

PEACE ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?